Prízemie Chateau DIVA tvoria miestnosti, ideálne na organizovanie a usporadúvanie rôznych firemných podujatí.
Stačí si vybrať “aktivitu alebo príležitosť”, ktorú chcete zorganizovať v Chateau DIVA alebo jeho okolí a my vám zabezpečíme jej priebeh v čo najvyššej kvalite.
Kapacita priestorov: 55 osôb v dvoch prepojených miestnostiach.
Aktivity, pre ktoré vám miestnosti pripravíme podľa vašich predstáv:
Ku každej aktivite Vám vieme zabezpečiť občerstvenie v rôznej forme (kongresové menu, obedové menu, bufetové menu, coffee break,…).
Turiec a Turčianske Teplice sú vďaka svojej atraktívnej polohe vhodným miestom na podniknutie rozličných športových činností, napríklad turistiky a cyklistiky. Spoločne so svojimi kolegami, obchodnými partnermi či zamestnancami, môžete zároveň zažiť pravé teambuildingové kurzy, ktoré dokážu výrazne zlepšiť medziľudské vzťahy. Korektné vzťahy následne pozitívne ovplyvňujú výkon a každodenné fungovanie na pracovisku.
Po absolvovaní školenia alebo konferencie môžu účastníci zrelaxovať pri masáži, saune alebo navštíviť Spa&Aquapark Turčianske Teplice, kde sa dá načerpať nová energia do nového dňa (pred ďalším pracovným stretnutím alebo pokračovaním konferencie).
Pre Vás - biznis zákazníkov vieme pripraviť pobytové balíky na mieru, ktoré plne odzrkadlia vaše požiadavky.
Ak plánujete spoločenskú alebo firemnú akciu, event alebo kongres, Chateau DIVA pre vás zastreší celé podujatie. Vaša firma sa tak môže plne sústrediť na obsah prezentácie a po jej úspešnom zavŕšení zrelaxovať v priestoroch kaštieľa (infrasauna, masáž, bazén).
Na firemnú akciu môžte zobrať aj svoje deti!
Kým budete pracovať, my Vám ich postrážime.